מצגת עסקית

"יש לנו כנס, צריך להעביר מצגת"

"צריך להעביר פרזנטציה ללקוח פוטנציאלי"

"ישיבת ההנהלה מתקרבת"

" צריך להטמיע תהליך חדש בחברה…"

תמיד המשפט הזה מגיע ברגע הכי לא נכון.

כל אחד מהמשפטים האלה טומן בחובו פרוייקט – צורך זמן ומשאבים יקרים.

כשיש לנו כנס, פרזנטציה ללקוח פוטנציאלי, ישיבת הנהלה, מכרז, ביקור חשוב, הטמעה של נהלים חדשים או כל אחת מהמשימות החשובות האלו, לך, כמנכ"ל או מנהל בכיר יש מיליון דברים נוספים לעשות. איכשהו, למצגת נגיע בשלב זה או אחר. מישהו צריך להכין אותה.

אבל – כל נושא כזה יכול להביא לתוצאות משמעויות מאוד עבור החברה.

למרות זאת, יש לנו נטייה לדחות את הכנת המצגת כי מצד אחד זה נראה פשוט – מצד שני,  זה תמיד יושב על הכתף, מציק. מה נציג, מי יכין, מה צריך להראות, איזה מצגת נבנה, צריך בכלל מצגת? שוב, כל השאלות האלו רובצות. מישהו צריך לתת להן מענה. ככל שהימים נוקפים, הכנת המצגת הופכת לדחופה יותר וכאן כבר נכנס גם אלמנט הזמן.


הפתרון פשוט: אני כאן.

מבינה שבניית מצגת היא פרוייקט רציני ומתייחסים בהתאם.

 

איך זה עובד?

נשב יחד החל משלב סיעור המוחות, הגדרת המטרות והיעדים שנרצה להפיק מהמצגת. נחשוב יחד מה מעניין את הקהל שיצפה במצגת.

נחליט מה היא צריכה להכיל, נבין מיהם הגורמים בחברה שיכולים לתת את המידע ומשם – אני יוצאת לדרך.

אתאם מול הגורמים השונים ובמידת הצורך אקיים גם איתם סיעור מוחות לראות מה הכי נכון לכלול במצגת.

את החומרים האלה, שכוללים לרוב מידע כתוב, דוחות אקסל, טבלאות ועוד – אני אתחיל לעבד יחד עם הכותבים שלנו לכדי שלד מצגת, שיועבר אליך לאישור.
בהמשך, המעצבים שלנו ידאגו שהמצגת תיראה בדיוק כפי שהיא צריכה להיראות כך שתתאים למטרות שהגדרנו,  לדובר ובעיקר – לקהל.


מצגות עסקיות זה אנחנו. משלב החשיבה ועד שלב ההגשה.

בוא נדבר. השיחה הראשונית היא ללא כל התחייבות.

שלחו לנו וואטסאפ