הגעת למשקיע, נוצר קשר אבל… איך רותמים את המשקיע

קודם כל – משקיעים מבקשים מצגת גם, ובעיקר כדי לראות שהיזם עבר את התהליך העסקי שצריך להיות במצגת.

הדרך הנכונה גם בגיוס המשקיעים וגם ביצירת העניין אצלם הוא בדרך הצגת המיזם – עד כמה המשקיע מבין במהירות הן את הנתונים היבשים והן את העובדות הבסיסיות.

למשקיעים חשוב להבין גם מי עומד מאחורי המיזם ועד כמה הבעלים שולטים במידע ומגלים מקצוענות.

מצגות למשקיעים זה אנחנו.

ייעוץ והכנת מצגות למשקיעים

מצגת משקיעים נכונה צריכה להבליט את יתרונות המיזם, תוך הפגנת שליטה בנתונים, ביעדים ובדרכי הפעולה.

על מנת להשיג את התוצאות הרצויות חייבים להתייחס לכל ההיבטים הבאים באופן מקצועי ואיכותי:

  • מי אנחנו – חזון, התמחויות, כישורי ליבה, ייחודיות
  • המוצר / השירות – תיאור המוצר, טכנולוגיה, תכונות עיקריות, סרטוני הדגמה
  • פוטנציאל השוק – מאפייני השוק, גודל השוק, לאיזה צורך אנו נותנים מענה
  • יתרון תחרותי – בידול, אסטרטגיה, חדשנות, פער ממתחרים
  • המודל העסקי – איך אנו מגיעים אל הצרכן הסופי, איפה מצויות מכפלות הרווח
  • פורטפוליו מוצרים – מידת המגוון המוצע, מפת דרכים לפיתוח עתידי
  • תחזית מכירות
  • נתונים פיננסיים ולוחות זמנים – מבנה עלויות, תזרים, תקציב ותחזית צמיחה, אבני דרך וניהול סיכונים, תכנית השקעות
  • סיכום: כדאיות ההשקעה, משקיעים מועדפים

לא חשוב באיזה שלב גיוס המיזם שלך כרגע, אנחנו כאן לשרותך.