ניגשים למכרז? הגעת לשלב הראיון?

לרוב, מי שניגש למרכז כבר קרא את המכרז מספר פעמים.

כבר הגשת את כל המסמכים, אספת את כל המידע הטכני הנדרש, כבר שלחת פרופיל חברה וכל מסמך אחר שהמכרז דורש. נשארת עם עוד שני מתחרים.

עכשיו זה ה"MONEY TIME".

זהו השלב שבו אתה מדבר ישירות למקבלי ההחלטות. אתה צריך להגיע במיטבך.

ביקשו ממך מצגת.

אחת הטעויות הנפוצות היא להגיע לפרזנטציה עם מצגת החברה הקיימת, זו שמספרת על ההיסטוריה של החברה, על הלקוחות הגדולים שלה, החזון, הנתונים הפיננסיים וכו'.

מצגת למכרז

כל הנקודות האלו חשובות, ללא ספק. אבל הדגש במצגת כזו היא "אנחנו".
מצגת שתקדם אותך במכרז היא כזו שמתייחסת למכרז עצמו.

במקום לספר עליך ועל כל מה שעשית מיום הקמת החברה ועד היום ולספר על הלקוחות הגדולים – נמקד את המצגת בתיאור מדוייק על איך החברה שלך  עונה בדיוק על דרישות המכרז.

נקרא את המכרז, נבין את הניקוד, נראה מה הכישורים החשובים למרכרז הספציפי ונמקד את המצגת בדיוק בתחומים האלה:

ניתן את המענה על איך דווקא החברה שלך עונה לדרישות המכרז:

  • נספר את "סיפור החברה" באמצעות דגשים על הניסיון שנצבר שתואם למכרז
  • נציג את הלקוחות המייצגים את הניסיון שלנו בתחום ואחר כך לקוחות "מרשימים"
  • נציג סיפורי מקרה דומים לדרישות במכרז
  • נביא מספרים תומכים, המלצות ו/או דוגמה לפתרון שאנחנו מציעים.
  • נעלה אתגרים שזיהינו במכרז ונביא פתרונות יצירתיים לאותם האתגרים
 

מצגת טובה תשפר משמעותית את הסיכוי שלך לזכות במכרז.

בוא נדבר. השיחה הראשונית היא ללא כל התחייבות.

שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן