ברוכים הבאים לאוטוסטרדת המידע. בכל ההיסטוריה האנושית לא חווינו נגישות גבוהה כל כך, למאגרי אינפורמציה גדולים כל כך.

בלחיצת כפתור פשוטה נוכל לשלוף בקלות כל נתון שרק אפשר להעלות על הדעת.

זמינותו האדירה של המידע הביאה לשיטפון והצפה. אוקיאנוס אינסופי של  אינפורמציה ונתונים מקיף אותנו בכל זמן נתון, ומעטים בלבד יודעים לשחות בו ביעילות ובמקצועיות. אם יש לך מיזם, מצגת, מוצר, רעיון או כל דבר אחר אותו אתה רוצה למכור ולא משנה באיזו קטגוריה, אתה בוודאי מבין שאין תחליף לנתונים מוצקים ומשכנעים שירתמו אליך אנשים, משקיעים וגופים שיאמינו בך ובדבר אותו אתה מנסה לקדם.

לכאורה זה פשוט, אבל בפועל, להיות מוצף באינפורמציה זה דבר אחד, לדעת איך לגרום לה לעבוד למענך, זה כבר סיפור אחר לגמרי וזה בדיוק מה שאנחנו, ב-ExelLeadear, עושים.

כמומחית אקסל מזה שנים רבות, למדתי שלא מספיק לאסוף ולנתח את הנתונים בלבד, אלא שקיים צורך להציג אותם בדרך שתהיה ברורה וקריאה גם למי שאינם משתמשי אקסל מסורתיים. תוכנת אקסל מאפשרת הצגת נתונים ברורה מאוד בימים אלו – במיוחד לאור החיבור למערכת מתקדמת אך ידידותית של בינה עסקית. למי שהחשיבות של בינה עסקית לחברות ולארגונים – גם הקטנים ביותר לא ברורה, מוזמן לקרוא כאן מאמר בנושא.

עולם המידע כיום לא מסתפק בהצגת נתונים בטבלאות – גם אם הן טבלאות ציר מצויינות. יש צורך להכניס את הנתונים לתוך הקונטקסט המתאים

הצוות המקצועי שלנו מורכב ממומחים לניתוח והפשטת נתונים, מומחים לבינה עסקית, להדמיית נתונים, להמחשה ולביצוע אנליטיקה חזותית.

אנחנו יודעים איך לגייס את אוקיאנוס הנתונים העצום, ולהפוך אותו למנוע רב עוצמה עם מטרה אחת בלבד: לתמוך בך ובמטרה שלך.

נתונים מכווני מטרה, המוצגים בצורה חכמה במצגת מקצועית הם הרבה פעמים ההבדל בין רעיון מצויין שנגנז, לרעיון מצויין הזוכה למימון, תמיכה והגשמה.

השירותים שלנו בתחום נותנים מענה למספר אתגרים עמם מתומדדים כיום כמעט אחד – בין אם מדובר  ביזם שמחפש לגייס הון או שותפים, מנהל שמחפש לקבל החלטות על סמך נתונים או בעלים של חברה שרוצה לפנות ללקוחות אסטרטגיים:

  • שרותי מומחה אקסל – עליהם ניתן לקבל כאן מידע בהרחבה
  • ייעוץ, ליווי והכנת משגת משקיעים – כדאי ללחוץ על הקישור לראות מה צריכה להכיל מצגת משקיעים טובה
  • הדרכות אקסל ברמות שונות – כאן ניתן לקבל מידע נוסף
  • הרצאות וימי עיון על עולם הנתונים
  • ייעוץ וליווי ליזמים ומנהלים לגיוס הון.
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן