מצגת משקיעים למיזם. כמה מורכב התהליך.
מצגת משקיעים נכונה צריכה להבליט את יתרונות המיזם, תוך הפגנת שליטה בנתונים, ביעדים ובדרכי הפעולה.
המשקיעים מצפים לקבל תמונת מצב מהירה מצד אחד, להבין בקלות מה המיזם מציע, למה כדאי להם להיפגש עם היזם, לסקרן ולעניין מספיק כדי ליצור מפגש.
מאידך, המשקיעים גם לא רוצים לבזבז את זמנם.
אחת הסיבות העיקריות בגללן הם מעוניינים במצגת משקיעים – היא לדעת, שהצוות עבר את התהליך העסקי לקראת הכנת המצגת ושולט היטב בחומר.
בעשור שאני מלווה סטרטאפים, מתחלפים טרנדים, שלבי ההשקעה משתנים לעיתים, סכומי ההשקעה משתנים, סוגי המשקיעים משתנים. דבר אחד נשאר קבוע: הצורך להעביר למשקיעים במהירות ובבהירות את הערך שהסטרטאפ מביא למשקיע.
ג'וד ברק
החל מבניית האסטרטגיה, ייעוץ וליווי מרגע קבלת ההחלטה לגייס הון ולאורך כל התהליך:
הכנת האסטרטגיה
- מי המשקיעים המתאימים למיזם שלך?
- מה מעניין את המשקיעים האלו?
- יצירת תכנית עבודה לבניית המצגת
הכנת תשתית העסקית
- הבנת השוק הפוטנציאלי: TAM, SAM, SOM
- המודל העסקי
- דרכי ההגעה ללקוח
הכנת תשתית ההשקעה
- כמה נרצה לגייס?
- עבור מה?
- לכמה זמן יספיק סכום הגיו
בניית המצגת עצמה
- שאיבת המידע מהחומרים הקיימים
- תרגום, במידת הצורך
- תכנון המצגת
- בניית המצגת ועיצובה
הכנה לפרזנטציה
- מי מחברי הצוות יעביר את המצגת
- עמידה מול קהל במידת הצורך
- הכנה לשיחה באנגלית במידת הצורך
השירותים שלנו
ניתן לקבל כל אחד מהמודולים בנפרד, מספר מודולים ביחד או את השירות המלא.
איך זה עובד בפועל?
מזמינה אותך לקרוא כאן מאמר שכתבתי בנושא השאלות עליהן צריכה לענות מצגת משקיעים טובה
וובינרים בנושא גיוס משקיעים ומצגות משקיעים
וובינר: לנפץ את המיתוסים במצגות משקיעים
וובינר בנושא גיוס הון ראשוני לסטרטאפ
השיווק הכפול (והמשולש) כשמגייסים משקיעים
פוסטים אחרונים בנושא גיוס משקיעים לסטרטאפים
כיצד לדבר את שפת המשקיעים
טיפים לסטארטאפים להצלחה בתהליך גיוס הכספים בשלבים המוקדמים אחד האתגרים המרכזיים עבור סטארטאפים בשלבי גיוס מוקדמים היא ללמוד לדבר ב"שפה" שמשקיעים מבינים ומעריכים. המיומנות הזו
מה דעתך על וובינרים?
האם אי פעם הצטרפת לוובינר וציפית ללמוד משהו חדש, רק כדי למצוא את עצמך לכוד בנאום מכירות של 30 דקות? אני מכירה היטב את התחושה,
הכלי החשוב בארגז הכלים של היועץ לסטרטאפים
הכלי החשוב ביותר שצריך להיות ליועץ לסטרטאפים הוא ניסיון.יכול להיות ניסיון עשיר בענף אחד או ניסיון רחב בענפים מגוונים – אבל ניסיון. זו מילת המפתח. יש
הנושאים החשובים במצגת משקיעים: מתוכנית עסקית למצגת
תשעה נושאים שמשקיעים בסטרטאפים בשלבי גיוס מוקדמים רוצים להבין מהר נתחיל בשאלה – למה בכלל משקיעים רוצים לראות מצגת משקיעים? למה סטראטפים, במיוחד בשלבי גיוס מוקדמים משקיעים
מה צריכה להכיל מצגת משקיעים טובה
תשעה נושאים שמשקיעים בסטרטאפים בשלבי גיוס מוקדמים רוצים להבין מהר נתחיל בשאלה – למה בכלל משקיעים רוצים לראות מצגת משקיעים? למה סטראטפים, במיוחד בשלבי גיוס מוקדמים משקיעים
רגולציה? גם על זה המשקיעים רוצים לדעת?
גם בשלבי גיוס מוקדמים צריך להתייחס לרגולציה? כשמתחילים לתכנן את סבב גיוס ממשקיעים, במיוחד בשלבים המוקדמים סטרטאפים רבים מתמקדים בתיאור הבעיה, בפתרון עצמו, בשוק הפוטנציאלי